Plattdütsken Aomd an'n Gunsdag (Mittwoch), 12.03.2014 um halw acht

De Heimatverein inviteert alle, wecke Intresse häbbt, to'n Plattdütsken Aomd an'n Gunsdag (Mittwoch), 12. 3. 2014 üm halw acht in't Heimathuus.
Dütmaol uutnaomswies wiägen den Askedag erst an'n twedden Gunsdag in'n Maond. De Metmakers üm Hiärm Kövener willt den gröttsten Andeel van ehre Vüördriäge up den Anfang van't Fröhjaohr leggen.

De Riemsels, Döönkes un Vötellsels makt wier, äs ji dat gewuehnt sind, den Buogen van besinnlik üöwer smööd
bes rubästig. Wiägen dat düt de leste Plattdütske Aomd van de Wintertied 2013/2014 is, huopt de Tostännigen wier up so viele Besökers, äs bie de lesten Aomde.

Konnten sie alles "verstehen"? Nachstehend der ursprüngliche Text:

Der Heimatverein Ostbevern lädt alle Interessierten zum Plattdeutschen Abend am Mittwoch, 12.03.2014 um 19:30 Uhr ins Heimathaus ein. Diesmal ausnahmsweise wegen des Aschermittwochs erst am zweiten Mittwoch im Monat. Die Akteure um Hermann Kövener werden einen Schwerpunkt der Vorträge auf den Frühlingbeginn legen. Die Gedichte, Anekdoten und Geschichten werden wie gewohnt einen Bogen von besinnlich bis heiter und derb spannen. Da dies der letzte Plattdeutsche Abend der Wintersaison 2013/2014 ist, hofften die Verantwortlichen wieder auf so viele Besucher, wie bei den letzten Abenden.